Najaarsevent social media voor de industrie op 17 november

De datum voor het NajaarsEvent van IndustrialSocialMedia staat vast. De bijeenkomst, waarvoor het thema nog bekend wordt gemaakt, vindt op 17 november in de middag plaats. Behalve het in één adem met social media genoemde kennis delen, heeft het event een sterk interactief karakter. Van de deelnemers wordt betrokkenheid en participatie verwacht. Volgens mede-initiatiefnemer Jos Fleischeuer speelt IndustrialSocialMedia daarmee in op de wens die er bij bedrijven leeft.’ Tijdens het vorige event, in juni, lieten de deelnemers na afloop weten de voorkeur te geven aan interactieve bijeenkomsten.’

Kennisuitwisseling staat daarbij volgens hem centraal. ‘Het leren van elkaars ervaringen helpt bedrijven een stap verder op weg naar een geïntegreerd beleid voor social media dat  bijdraagt aan het realiseren van hun doelstellingen. ‘Juist in het feit dat IndustrialSocialmedia zich specifiek richt op de industrie, techniek en (high)tech biedt bedrijven een meerwaarde, was de de reactie van veel van de deelnemers aan de eerdere bijeenkomst’, aldus Fleischeuer.

Op de hoogte blijven van het NajaarsEvent? Volg IndustrialSocialMedia op Twitter en wees er snel bij als de voorinschrijving van start gaat.

Over Marguerite Tachet
@B2Bjournalist, techblogger, contentmanager, helpt (technische) B2B met content en sociale media.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: